Odpovědnost za vady Obchodní podmínky Ochrana osobních údajů Souhlas s cookies

Odpovědnost za vady (24 měsíců)

Základní ustanovení

OXOcraft Network poskytuje na provedenou práci odpovědnost za vady v délce 24 měsíců od data převzetí služby zákazníkem. Tato odpovědnost se vztahuje výhradně na práci poskytovatele, nikoliv na komponenty, které si zákazník obstarává sám.

Co je zahrnuto:

  • Bezplatné odstranění vad vzniklých vadným provedením služby
  • Bezplatná diagnostika a konzultace související s reklamovanou službou

Co není zahrnuto:

  • Záruka na samotné komponenty – tu řeší zákazník s prodejcem nebo výrobcem

Obchodní podmínky

Informace o společnosti

Provozovatel: Ondřej Zikmund

IČO: 23589523

Nejsem plátcem DPH

Sídlo: Bukovina 83, Mírová pod Kozákovem 51101

E-mail: info@oxocraft.cz

Živnost zapsaná dle paragrafu § 71 odst.2 na Živnostenském úřadě města Turnov.

Všeobecná ustanovení

Poskytovatel nabízí možnost fyzické návštěvy zákazníka za účelem provedení IT služeb, místem poskytování služby je adresa uvedená zákazníkem při objednávce.

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností OXOcraft Network (dále jen "poskytovatel") a zákazníkem při poskytování IT služeb a prodeji produktů.

Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Povinnost pro zákazníky

  • Zákazník je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace potřebné k realizaci služby
  • Zákazník je povinen dodržovat pokyny poskytovatele při používání služeb a produktů
  • Zákazník je povinen uhradit cenu služby nebo produktu v dohodnutém termínu
  • Zákazník je povinen zálohovat svá data před započetím práce
  • Zákazník je povinen umožnit poskytovateli přístup k zařízení a prostorám nezbytným k provedení služby
  • Zajistit bezpečné pracovní prostředí včetně elektrické energie, stolu, židle, připojení k internetu
  • Zajistit domácí zvířata (malé děti) aby se volně nepohybovala a nedošlo k fyzické nebo materiální újmě
  • Upozornit na jakékoliv zvláštní podmínky - potřeba přezutí v domě, bytě, parkovací omezení atd
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout nebo přerušit poskytování služby na místě pokud nejsou splněny základní technnické nebo bezpečnostní podmínky (např. znečištěné nebo nebezpečné prostředí, nezajištěná zvířata), zákazník odmítne spolupráci nebo se chová nevhodně. Zařízení není kompletní nebo nebylo řádně připraveno
  • V případě že je služba přerušena z důvodu na straně zákazníka má poskytovatel právo účtovat:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Cestovní náklady

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Čas strávený na místě dle aktuální hodinové sazby (600 CZK)

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Případně storno poplatek, pokud byl zásah neuskutečněn bez předchozí omluvy předem do 3 dnů - přiměřená náhradu nákladů (600 CZK)

  • Zákazník je povinen uhradit cestovní náklady autem:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Výjezdy v rámci města jsou zahrnuty v ceně služby

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍Okres, mimo město - 10 CZK/1 KM (tam i zpět) nebo dle předem dohodnuté paušální sazby

  • Parkování vozu:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Pokud je parkování v místě zásahu zpoplatněno je zákazník povinen:

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Zajistit poskytovateli bezplatné parkování (např. návštěvnické povolení)

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Nebo uhradit náklady na parkování dle skutečnosti

  • Doprava poskytovatele bez auta:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Mimo Město

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ vlak/autobus/taxi/tramvaj - dle dohody (předem), dále zákazník zajistí bezpečné uložení jízdního kola/koloběžky po dobu trvání zásahu

  • Objednávky mohou trvat déle z důvodu vytíženosti a poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout přijetí objednávky z tohoto důvodu nebo navrhnout jiný možný termín
  • Vstup do soukromých prostorů:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Zásah probíhá výhradně za přítomnosti zákazníka (nebo jím určené osoby)

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Poskytovatel nenese odpovědnost za věci v domácnosti nebo firmě zákazníka (i kdyby mu byl umožněn přístup k zařízení bez dozoru)

Objednávka a platba

  • Objednávka je závazná po jejím potvrzení poskytovatelem
  • Platba je splatná před započetím práce nebo při převzetí produktu
  • Přijímáme platby v hotovosti nebo bankovním převodem
  • V případě nezaplacení si vyhrazujeme právo odmítnout poskytnutí služby

Poskytování služeb

  • Služby jsou poskytovány v dohodnutém termínu a rozsahu
  • Poskytovatel se zavazuje k dodržení odborných standardů
  • V případě nutnosti může být termín poskytnutí služby změněn po předchozí dohodě
  • Poskytovatel není odpovědný za ztrátu dat během opravy

Odpovědnost

  • Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé v důsledku okolností vylučujících odpovědnost ve smyslu občanského zákoníku
  • Poskytovatel odpovídá pouze za škodu způsobenou porušením povinností vyplyvajících z uzavřené smlouvy, a to maximálně do výše ceny poskytnuté služby
  • Odpovědnost je omezena na výši zaplacené ceny
  • Poskytovatel neodpovídá za nepřímé škody nebo ušlý zisk
  • Zákazník je povinen zálohovat svá data před započetím práce
  • Poskytovatel není odpovědný za škody vzniklé v důsledku:
  • ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Nevhodným prostředím (vlhko, špatná elektroinstalace, prach)

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Vadného zařízení

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Nezálohováni dat

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Chybná elektroinstalace v prostorách zákazníka

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Zásahu vyšší moci (např. výpadek proudu, spálení komponentů vyšším příkonem elektrické energie, koroze komponentů, prasklé vodní chlazení v PC)

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Následné manipulace se zařízením po jeho předání.

    ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ Skrytými vadami zařízení

Reklamace

  • Reklamace je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí služby
  • Reklamace musí být uplatněna písemně s popisem vady nebo formulářem z webové stránky
  • Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů

Ochrana osobních údajů

Základní informace

OXOcraft Network zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Jaké údaje shromažďujeme

  • Jméno a příjmení
  • Emailovou adresu
  • Telefonní číslo
  • Fakturační adresu
  • Technické údaje o zařízení (při servisu)
  • Historii objednávek a služeb

Právní základ zpracování

  • Plnění smlouvy (poskytnutí služby)
  • Plnění zákonných povinností (účetnictví, daňové předpisy)
  • Oprávněný zájem (ochrana práv poskytovatele, zlepšování služeb)
  • Souhlas subjektu údajů (např. marketingové účely)

Doba uchovávání

  • Účetní doklady: 10 let
  • Reklamace: 24 měsíců
  • Marketing: do odvolání souhlasu

Vaše práva

  • Právo na přístup
  • Právo na opravu
  • Právo na výmaz
  • Právo na omezení zpracování
  • Právo na přenositelnost
  • Právo vznést námitku

Předávání třetím stranám

Osobní údaje jsou předávány pouze subjektům, které zajišťují účetní a daňové povinnosti, nebo státním orgánům v rozsahu vyžadovaném zákonem. Údaje nejsou předávány třetím osobám k marketingovým účelům.

Kontakt pro ochranu osobních údajů:

Email: gdpr@oxocraft.cz

Cookies

Co jsou cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají do vašeho zařízení při návštěvě webových stránek. Slouží výhradně k zajištění správného fungování webu, například pro uchování přihlášení uživatele.

Jaké cookies používáme

Nezbytné cookies

  • Umožňují základní funkce webu
  • Zapamatování přihlášení uživatele
  • Bezpečnostní funkce
  • Tyto cookies nelze vypnout

Správa cookies

Cookies můžete spravovat v nastavení vašeho prohlížeče. Upozorňujeme, že jejich odstranění může ovlivnit funkčnost webu, například přihlášení.